.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حداد عادل جمعه مهمان اصولگرایان مازندران

گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان مازندران با حضور حدادعادل و جمعی از مسئولان جبهه متحد برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان مازندران گفت: در راستای سفر حداد عادل به مازندران، گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در مازندران انجام می‌شود.
به گزارش شمال نیوز مرتضی نوربخش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر حداد عادل عضو جبهه متحد اصولگرایان به مازندران اظهار داشت: گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در مازندران از ساعت 10 صبح با سخنرانی حدادعادل در سالن هلال احمر ساری در روز جمعه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: این گردهمایی برای بصیرت‌افزایی در راستای سایه‌سار ولایت تشکیل می‌شود و با حضور همه اصولگرایان استان مازندران از همه جبهه‌ها و اقشار برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان مازندران یادآور شد: گردهمایی بزرگ اصولگرایان مازندران در ساری ابتدا با ارائه گزارش دبیر جبهه متحد اصولگرایان مازندران در ساری آغاز می‌شود.
نوربخش دیگر برنامه‌های گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان مازندران را حضور حداد عادل با هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در مازندران با هدف اهداف جبهه متحد اصولگرایان برای شناخت و معرفی داوطلبان اصلح و معرفی آن به مردم عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساري 29 دي 1390
با زبان استعاره از آقاي دكترا می خواهیم گروگان های ما را از دست رندان سیاست آزاد کند تا تابلوی اصولگرایی در دیار علویان از هر گزند، خدشه، التقاط و انحراف مصون باشد. به اميد آنروز
ساري 29 دي 1390
از آقاي دكتر عاجزانه در خواست داريم فردي اصلح كه وابسته به جريان قدرت و ثروت نيست انتخاب بشه كه اصولگرا در مازندران با اقتدار فرياد بزنه كه ميخواد و ميتونه مشكلات مردم رو مرتفع كنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.